Autor: 021.rs

Novi Sad
14.04.2021.
12:20 > 17:49
Javna prezentacija urbanističkog projekta okoline kompleksa kovid bolnice na Mišeluku, koja će nakon pandemije postati gradska bolnica, biće organizovana sledeće nedelje.
  • predlog

    16.04.2021 08:39
    Predlog da se napravi i jedan mali hotel u blizini bolnice, kako bi rodjaci mogli da odsednu i prenoce ili eventualno leakari (u situacji kao sto je sad ova, da su u covid zoni i da ne moraju da idu kuci i zarazavaju svoje ukucane)
  • mesto

    16.04.2021 08:33
    Bolnica bi trebalo da bude negde gde ima puno mesta za parking, a ne da vam odnesu auto, dok hitno prevozite rodjaka do bolnice i izadjete samo da ga preneseete do ulaza u bolnicu. Vratite se za 2 min, nema auta. Neko bi rekao ima parking, da ali ako je neko tezak bolesnik, ne mozete ga nositi u rukama toliki put, a hitna nece da dodje.
  • Novosafdanka

    15.04.2021 19:26
    Bol
    Bolnica treba ali da bude dostupna bolesnim. Lokacija je neprihvatljiva upravo za bolesne, na koga ste mislili kad ste ovu odabrali? S R A M O T A !!!
  • Stojan

    15.04.2021 19:06
    Budalastina
    Aj kolima i nekako da se stigne...
    Ali kako ce stariji ljudi pa i mladji autobusom ili cime vec da se dovuku do tamo
    Treba liniju neku da uvedu kao za institut ili peske iz pezosa pa kad stignu :D
    Ima tu dosta ozbiljnijih stvari ali opet sta se tu obicni smrtnici pitaju
    Dupe zinulo za pareeee :D
    Treba isplatiti nekako glasace i obecana radna mesta...
  • Advokat

    15.04.2021 18:11
    Malo pojašnjenje
    Novi Sad nemože da se širi na sremsku stranu jer su Kamenica i Petrovaradin posebna naselja ,doduše u okviru novosadske opstine .Prema tome bolnica na Mišeluku nece biti gradska novosadska vec ce pripadati Kamenici ili Petrovaradinu.E sad kome je potrebnija bolnica Novom Sadu ili Kamenici i Petrovaradinu ????
  • NS

    15.04.2021 15:02
    Realno
    Realno,kako ti lazes da je to strasno,99,9 kazes u bolnici u Batajnici su vakcinisani? Ovo sto pises je krivicno delo,zapamti. Da ne znam ko su zarazeni ne bih se javljao. Ubice te mrznja.
  • Zos

    15.04.2021 09:56
    Mogli bi praviti gradsku bolnicu i na Vencu. Tamo ima još više mesta za parking. Da se podsetimo zašto je Novi Sad odustao da se širi na Mišeluk osamdesetih godina. Zbog postojanja klizišta!!!!!!! Gradska bolnica treba da je u gradu, a ne izvan grada.
  • Cluffas

    15.04.2021 03:16
    Setite se 99 godine I kada je trebalo preci oko 100km da bi iz Ns otisao recimo. U SR. Kamenicu.
    Kada se prave vitalnI objekti za gradjane onda se razmatra I bezbednosni aspekt a ne samo pogodna lokacija za muljazu.
  • Dada

    14.04.2021 22:59
    @Bojan
    Niste svesni koliko niste u pravu.
    Sve su ovo Mesne zajednice Novog Sada: Kovilj - udaljen 28 km od Mišeluka. Begeč - udaljen 23 km od Mišeluka. Kisač - udaljen 25 kilometara od Mišeluka. Budisava - udaljena 24 kilometara od Mišeluka. Šangaj - udaljen 15 km od Mišeluka. I svi ljudi koji žive tamo će takođe morati da se leče u Gradskoj bolnici. Najviše zdravstvenih problema imaju stariji koji najčešće nemaju automobile i ne voze.
    Zato nemojte da pričate kako je Mišeluk "svima na 10 minuta" jer to jednostavno nije istina.
    Nije bolnica ekskluzivno letovalište pa da se boduje "ruža vetrova", "svež vazduh",  "lep pogled na grad", "velik parking", "zelenilo, klupe i mobilijar". Bolnica je mesto na koje dolaze bolesni ljudi da se leče i njima je najbitnije da im je što lakše dostupna!
  • realno

    14.04.2021 22:21
    za Milenko
    Evo, Milenko nam otkri strogo čuvane tajne koje ne smeju da objave
    "99,9% novozarazenih i pozitivnih u covid bolnici u Batajnici u prethodnih 30 dana su upravo pacijenti koji su pre toga primili covid vakcinu,i nakon i prve i drugu doze."
    Milenko, pazi kemtrejlsi s leva,(da l' sam pravilno napisao :-) ) reptili s desna, s leđa Bil Gejc sa čipovanom vakcinom... Samo pazi kad bežiš, nemoj pasti sa ploče na kraju sveta.
  • +384

    14.04.2021 22:15
    I jos nesto. Na primer, gradska bolnica u Kopru je izvan (i iznad) grada ali sa odlicnim saobracajnim pristupom (kao i ovo na Miseluku) tako da price da bolnici nije mesto van grada nemaju logike. Ja sa backe strane brze stignem na Miseluk nego recimo do Detelinare.
  • Bojan

    14.04.2021 21:35
    @ Dada

    Hvala na odgovoru. Poštujem svačije mišljenje, pa i Vaše, medjutim mislim da niste u pravu. Da su na takav način razmišljali naši stariji, ne bi bilo grada u ovakom obliku. Verujte mi na reč, kao dete pamtim, dok sam se igrao u pesku i prašini, kad se gradio današnji Bulevar Oslobodjenja, tadašnje komentare o besmislenosti...i čemu sve to ?
    Infrastruktura se lako napravi...treba imati viziju. Novi Sad je prelep grad, zato što su neki ljudi na vreme imali viziju i gradili nešto planski i unapred.
    Sve u svemu, smatram da je ovo trenutno, gledano iz ove današnje vizure, malo nezgodna, nepopularna lokacija ali gledano u budućnost, godine koje dolaze, smer grada u kojem treba da se razvija, više je nego odlična lokacija.
  • Milenko

    14.04.2021 21:31
    To je za ove vakcinisane uprav
    To je za ove vakcinisane 6 meseci zezanja onda pocinje zurka...

    99,9% novozarazenih i pozitivnih u covid bolnici u Batajnici u prethodnih 30 dana su upravo pacijenti koji su pre toga primili covid vakcinu,i nakon i prve i drugu doze.
  • +384

    14.04.2021 20:19
    Bolnica treba da bude na Miseluku jer je blize gradu nego sto mislite (pre cete stici na Miseluk nego do neke u sred grada, treba vam maksimalno 10 minuta autom), bice vise mesta za parking (probajte sad da se parkirate u Hajduk Veljkovoj), grad se siri na sremsku stranu (i treba da se siri tamo a ne po njivama Veternika). Gradjanima Kamenice, Petrovaradina, Karlovaca bice lakse a stanovnicima backe strane nece biti teze. I vazduh je tamo zdraviji, imate ruzu vetrova direktno sa Venca. Mnogo ste svi negativni i antiprotivni.
  • Toma šljam

    14.04.2021 20:11
    Replika, molim lepo
    @Bojan@realno
    Poželjno je da se grad širi na sremsku stranu, umesto što se sabija jer bosanci 'oće da budu "novosađani" iz centra Nakaradno je da se kovid bolnica gradi na mestu gde nema ništa, a GUP-om je lokacija namenjena za nešto drugo. Masa propalih fabrika, sa pratećom infrastukturom, zvrji prazna. Lakśe je to preurediti, nego iznova sve praviti. Znam da je tu malo prostora da se braća ugrade ali je logično i jednostavnije. Naravno da ništa od toga neće biti gradsko. Sve će biti njino dok god su na vlasti
  • Dada

    14.04.2021 20:07
    @Bojan
    Samo ti smatraj i filozofiraj iz udobne fotelje... Kad budeš imao iskustvo čestih odlazaka na lečenje na sremsku stranu, na primer na Instutut u Kamenici ili u buduću Gradsku bolnicu, znaćeš o čemu pričam!
  • Mr X

    14.04.2021 19:58
    Zar je moguće da u planovima nije predviđeno mesto za gradsku bolnicu? Ako se osniva gradska bolnica ko će u njoj raditi? Koliko lekara, sestara i ostalog osoblja će tu raditi? Ima li tih specijalnosti na birou?
  • realno

    14.04.2021 19:25
    Pravite je kod kružnog kod Lidla, umesto dvadesetospratnice. Ili gde je "nova", nekorišćena autobuska stanica (spomenik mitu i korupciji) iskoristiti nju i okolo dodati šta treba.
    Čuo sam za "Bolnicu na kraju grada" al' za gradsku bolnicu izvan grada niko nije čuo. :-)
  • realno

    14.04.2021 19:21
    za hm!
    "ko je odluka drzave da pravi i trecu kovid bolnicu, pored masovne vakcinacije koja se sprovodi, onda je ocigledno da mi nesto ne znamo i da nam se nesto u vezi korone precutkuje.... narocito oko toga sta je ocekicanje koliko ce ovo dugo da traje...."
    Jeste u pitanju muljačina, ali ne oko korone i trajanja pandemije. Kad je u pitanje pandemija, onda imaju pravo brže i lakše da smuljaju izgradnju. A posle korone, biće gradska.
  • Bojan

    14.04.2021 19:13
    @ Dada

    Može li racionalno objašnjenje, neki argument, bez politike molim, da nam obrazložiš iz svog ugla zašto smatraš je ovo loša lokacija za buduću Gradsku bolnicu.
    Lično sam mišljenja, da je lokacija više nego odgovarajuća, da je dobra, da se grad treba da širi i na drugu stranu reke i da gradjani koji žive u Petrovaradinu i Kamenici, podjednako imaju pravo na zdravstvene usluge. Pogotovo ako imamo u vidu, da se višespratnice ubrzano grade u Petrovaradinu, da sve više ljudi doseljava u Petrovaradin i Kamenicu.
  • Zvoncica

    14.04.2021 18:57
    ...
    Graditi bolnicu za lecenje respiratornih bolesti kao sto je kovid na miseluku? Kakava katastrofa.
  • Dada

    14.04.2021 17:53
    Ambicija bez pokrića...
    Maja je gradu ostavila neupotrebljivu autobusku stanicu, zbog katastrofalnog izbora lokacije, a ovi ostavljaju gradsku bolnicu na katastrofalnoj lokaciji.. Većina Novosađana još nije svesna šta su im "spakovali", ali če ih definitivno pamtiti po ovom promašaju...
  • Dudarim II

    14.04.2021 17:50
    Otvoreno za predloge...
    ...građana...
    Da li postoji neka evidencije kada je poslednji put usvojen bilo koji predlog nakon javnog uvida?
  • Dilka

    14.04.2021 17:49
    a...a...aaa...
    Bas me interesuje CIJE su zemljiste kupili?????
  • hm?

    14.04.2021 17:44
    Ako je odluka drzave da pravi i trecu kovid bolnicu, pored masovne vakcinacije koja se sprovodi, onda je ocigledno da mi nesto ne znamo i da nam se nesto u vezi korone precutkuje.... narocito oko toga sta je ocekicanje koliko ce ovo dugo da traje....
  • PRAVDA

    14.04.2021 17:36
    POLICIJA??
    Svi koji ucestvuju u ovoj raboti ce zavrsiti u zatvoru

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna